ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ZOOTECHNIA | HELEXPO

ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ, ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

  • English
  • Ελληνικά

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ZOOTECHNIA

Μεγάλο ενδιαφέρον από εκθέτες και εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό καταγράφεται για την 9η Διεθνή Έκθεση «Zootechnia», που θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Ιανουαρίου έως την 1η Φεβρουαρίου του 2015 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Μέχρι στιγμής υπάρχει αύξηση της τάξης του 40% σε επίπεδο κάλυψης εκθεσιακών χώρων και συμμετοχής  εκθετών στη φετινή «Zootechnia» σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Παράλληλα, στην έκθεση αναμένονται προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες από τη Ρωσία, το Καζακστάν, το Βέλγιο, την Κύπρο, τον Λίβανο και την πΓΔΜ.

Παρούσες στη «Zootechnia» θα είναι όλες οι μεγάλες εγχώριες επιχειρήσεις της κτηνοτροφίας-πτηνοτροφίας, οι οποίες και θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο, από σημαντικά είδη παραγωγικών ζώων μέχρι μηχανήματα, υπηρεσίες, αλλά και έρευνες. Η «Zootechnia», η οποία πλέον λαμβάνει διαστάσεις εφάμιλλες με την έκθεση «Agrotica», συνιστά τη μοναδική εξειδικευμένη έκθεση στον τομέα των παραγωγικών ζώων στη χώρα μας και στα Bαλκάνια.

Πλούσιο θα είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της «Zootechnia». Στο επίκεντρο τους θα βρεθεί η ημερίδα για την επανεκκίνηση της αιγοτροφίας και το ξεκίνημα της ονοτροφίας, καθώς και η παρουσίαση μιας πρότυπης καθετοποιημένης μονάδας με αυτό το αντικείμενο. Οι φορείς που διοργανώνουν τις παραπάνω εκδηλώσεις είναι η ΔΕΘ-Helexpo, το Εργαστήριο Ζωοτεχνίας του Τμήματος Κτηνιατρικής του ΑΠΘ, ο Αγροτικός Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Βόλου-Αίγα φυλής Σκοπέλου και οι εταιρείες WESTFALIA Technologies, EUROCO ΑΕ και SOSTAR.

Παράλληλα, σε ημερίδα που πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μαζί με τη ΔΕΘ-Helexpo θα αναλυθούν θέματα σχετικά με την υδρόβια παραγωγή και τις υδατοκαλλιέργειες.

Θα πραγματοποιηθεί επίσης και το 5o Pet Festival, φέρνοντας το κοινό πιο κοντά στον κόσμο των κατοικίδιων ζώων, ενώ εντυπωσιακό αναμένεται και το Σαλόνι Αλόγου.  

Σε εξέλιξη βρίσκεται ένα ευρύ πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης της φετινής διοργάνωσης σε όλα τα μέσα ενημέρωσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια.