ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ, ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

  • English
  • Ελληνικά

    Είστε εδώ

    • Είστε εδώ:
    • Αρχική > Στη Θεσσαλονίκη, στις 16 Ιουνίου, ο πανευρωπαϊκός θεσμός «Αγαπώ την Αγορά μου»

Στη Θεσσαλονίκη, στις 16 Ιουνίου, ο πανευρωπαϊκός θεσμός «Αγαπώ την Αγορά μου»

Στη Θεσσαλονίκη έρχεται την Παρασκευή 16 Ιουνίου, για πρώτη φορά, ο πανευρωπαϊκός θεσμός «Αγαπώ την Αγορά μου» (Love Your Local Market), φέρνοντας στο λιμάνι της πόλης τη μεγαλύτερη γιορτή των αγορών. Η ΔΕΘ-Helexpo, η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ ΑΕ), ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) συνεργάστηκαν με στόχο να «ενωθούν» μικρές και μεγάλες τοπικές αγορές, να αναδειχθούν ποιοτικά προϊόντα που διακινούνται σε όλη τη χώρα και να έρθουν πιο κοντά στον κόσμο.

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα διατεθούν φρέσκα φρούτα, αλλά και μαγειρεμένα εδέσματα, προσφορά του Συνδέσμου Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης και της Ιχθυόσκαλας Νέας Μηχανιώνας.

Η πανευρωπαϊκή γιορτή «Αγαπώ την Αγορά μου» (Love Your Local Market) είναι μια δράση που υποστηρίζεται και συντονίζεται από την Παγκόσμια Ένωση Χονδρικών Αγορών (WUWM). Η καμπάνια επικεντρώνεται φέτος στη νέα γενιά, όχι μόνο σε επίπεδο νέων καταναλωτών, αλλά και νέων επιχειρηματιών, επιλέγοντας ως σύνθημα «Μarkets for the new generation» (αγορές για τη νέα γενιά).

«Η συνεργασία με τους φορείς της πόλης ήταν πάντα ένας ιδιαίτερος στόχος για τη ΔΕΘ-Helexpo» σημείωσε ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, τονίζοντας πως ο εκθεσιακός φορέας επεκτείνει τις δράσεις του σε πολλά και διαφορετικά πεδία. Υπογράμμισε δε τις στενές σχέσεις τόσο με την Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης όσο και με αυτή των Αθηνών.

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Δημήτρης Ρούτος, τόνισε πως το λιμάνι ήταν διαχρονικά και θα συνεχίσει να είναι αρωγός σε προσπάθειες που αποβλέπουν στην ανάπτυξη της πόλης, αφού αποτελεί βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης περιοχής, όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά και της Βόρειας Ελλάδας.

«Στόχος μας είναι να γνωρίσει η κοινωνία και δη η νεολαία την τοπική αγορά. Κι όταν λέμε τοπική αγορά, εννοούμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κρέατα, ελληνικά προϊόντα» ανέφερε με τη σειρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΑΘ ΑΕ, κ. Δημήτρης Χαμπίδης. Εξήγησε δε πως με τη δράση αυτή δίνεται και μια διάσταση στήριξης της ελληνικής παραγωγής.

Όπως ανέφερε από την πλευρά του ο τεχνικός σύμβουλος της ΚΑΘ ΑΕ, κ. Γιάννης Παυλίδης, η εκδήλωση θα είναι θεματική, με αντικείμενο τη νέα γενιά, ενώ, πέραν των γευστικών δοκιμών, θα επιφυλάσσει και άλλες εκπλήξεις στον κόσμο.

Το «Love Your Local Market», που θα έχει ελεύθερη είσοδο, θα πραγματοποιηθεί στην πύλη Α΄ του λιμανιού και θα πλαισιωθεί από παράλληλες εκδηλώσεις, μεταξύ των οποίων συναυλίες με νεανικά συγκροτήματα.