
Στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης χτύπησε η «καρδιά» του ελληνικού τουρισμού από τις 12 έως τις 15 Νοεμβρίου του 2015, με την 31η Philoxenia να γίνεται πόλος έλξης του ενδιαφέροντος της εγχώριας και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.
Οι εκθέτες της Philoxenia ανήλθαν σε 351 έναντι 232 της περσινής διοργάνωσης και προήλθαν από Σερβία, Τουρκία, Βουλγαρία, Τυνησία, Αίγυπτο, Αλβανία, Φιλιππίνες, Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία, πΓΔΜ, Ινδονησία, Κύπρο, Τσεχία και Σλοβακία, ενώ ο εκθεσιακός χώρος που καλύφθηκε ήταν κατά 25% μεγαλύτερος σε σχέση με την προηγούμενη. Οι εμπορικοί επισκέπτες ήταν αυξημένοι κατά 17%, ενώ οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39%. Παράλληλα, η Philoxenia υποδέχθηκε και 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένα «ραντεβού» με εκθέτες, ανοίγοντας διαύλους συνεργασίας και επαφών για το μέλλον.
Οι επιδόσεις της εν λόγω διοργάνωσης κρίνονται ως ιδιαίτερα ικανοποιητικές, αφού σχεδόν εννέα στους δέκα επισκέπτες εκδήλωσαν την πρόθεσή τους να επαναλάβουν την επίσκεψή τους στην επόμενη έκθεση. Άλλωστε τρεις στους δέκα πραγματοποίησαν εμπορικές συμφωνίες κατά τη διάρκεια της Philoxenia. Σημειώνεται ότι εντυπωσιακά υψηλή βαθμολογία συγκεντρώνουν οι παρεχόμενες υπηρεσίες της ΔΕΘ-Helexpo στους ξένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers), αφού το 84,8% τις αξιολόγησε με άριστα (8, 9 και 10).
Την ίδια στιγμή οι στόχοι των εκθετών από τη συμμετοχή τους στη Philoxenia επιτεύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Ειδικότερα, εννέα στους δέκα θεώρησαν πως πέτυχαν τον στόχο της προβολής και διαφήμισης της επιχείρησής τους (47,31% έκρινε ως πολύ καλό τον βαθμό επίτευξης, 29,03% ως καλό και 13,98% ως εξαιρετικό). Καλή εικόνα επίτευξης παρουσιάζει και ο στόχος της επαφής με πελάτες του εξωτερικού, με έξι στους δέκα εκθέτες να κρίνουν από καλό έως εξαιρετικό τον βαθμό επίτευξής του.
Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της 31ης Philoxenia ξεχώρισε το συνέδριο Destination Thessaloniki, όπου συμμετείχαν αξιόλογοι ομιλητές, εντός και εκτός συνόρων. Το επόμενο «ραντεβού» του ελληνικού τουρισμού έχει οριστεί για τις 17- 20 Νοεμβρίου του 2016.
Philoxenia & Hotelia, το πιο δυνατό δίδυμο εκθέσεων για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο

Philoxenia & Hotelia 2015
Οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia αποδείχθηκαν το πιο δυνατό δίδυμο για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο
+17% Αύξηση συνολικής επισκεψιμότητας
+17% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στη Philoxenia
+95% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στη Hotelia
+39% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό στη Philoxenia
+78% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό στη Hotelia
+17% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στη Philoxenia
+95% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στη Hotelia
+39% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό στη Philoxenia
+78% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό στη Hotelia
Τον «παλμό» του ελληνικού τουρισμού, που συνεχίζει την ανοδική του πορεία, έπιασαν οι εκθέσεις Philoxenia, και Hotelia - που πραγματοποιήθηκαν από τις 12 έως τις 15 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης- καθώς κατέγραψαν συνολική αύξηση επισκεπτών 17%.
Μεγάλη ήταν και η συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις των τριών εκθέσεων, όπου ξεχώρισε το συνέδριο Destination Thessaloniki, ενώ αθρόα προσέλευση επισκεπτών σημειώθηκε και στο DPOINT Hotel Village, καθώς και στο πρωτότυπο event Τhe Art of Drinking Coffee & Spirit, που ήταν αφιερωμένο στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

Philoxenia & Hotelia 2015

Philoxenia & Hotelia 2015
Με κριτήριο την προσέλευση μόνο εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Philoxenia & Hotelia 2015

Destination Thessaloniki Conference, Philoxenia & Hotelia 2015
Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Dpoint Hotel Village, Greek Hospitality Design Spirit project, Philoxenia & Hotelia 2015

Dpoint Conference, Philoxenia & Hotelia 2015
Η Philoxenia υποδέχθηκε και 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένα «ραντεβού» με εκθέτες.

Philoxenia & Hotelia 2015

The Art of Drinking, Philoxenia & Hotelia 2015
Οι εκθέτες της Philoxenia ανήλθαν σε 351 έναντι 232 της περσινής διοργάνωσης (από Σερβία, Τουρκία, Βουλγαρία, Τυνησία, Αίγυπτο, Αλβανία, Φιλιππίνες, Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία, πΓΔΜ, Ινδονησία, Κύπρο, Τσεχία και Σλοβακία), ενώ ο εκθεσιακός χώρος που καλύφθηκε ήταν κατά 25% μεγαλύτερος. Η έκθεση Hotelia συγκέντρωσε 157 εκθέτες έναντι 141 πέρυσι.

The Art of Drinking, Philoxenia & Hotelia 2015

Dpoint Hotel Village, Greek Hospitality Design Spirit project, Philoxenia & Hotelia 2015
Το επόμενο «ραντεβού» του ελληνικού τουρισμού τοποθετείται χρονικά από τις 17 έως τις 20 Νοεμβρίου του 2016, οπότε θα πραγματοποιηθούν στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia.

Philoxenia & Hotelia 2015

Philoxenia & Hotelia 2015
Οι εκθέσεις Philoxenia και Ηotelia υλοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA, και η ΠΟΞ. Η δε Polis ήταν υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και της Ένωσης των Περιφερειών.

Philoxenia & Hotelia 2015

Philoxenia & Hotelia 2015
Επίσημη τράπεζα της ΔΕΘ-Helexpo είναι η Εθνική, χορηγός της Philoxenia ο όμιλος εταιρειών Σαμαράς & Συνεργάτες, υποστηρικτής η Εγνατία Οδός ΑΕ και συνεργάτης η Ιnteriors from Greece.

Destination Thessaloniki Conference, Philoxenia & Hotelia 2015

Philoxenia & Hotelia 2015

Philoxenia & Hotelia 2015

Dpoint Hotel Village, Greek Hospitality Design Spirit project, Philoxenia & Hotelia 2015