
Nα γιατί επιλέγουμε να μιλήσουμε για τον Ασιατικό τουρισμό!
Ο ελληνικός τουρισμός, παρά τη σχετικά αυξημένη ζήτηση των τελευταίων ετών, χρειάζεται να διεισδύσει σε ακόμα περισσότερες διεθνείς αγορές, ώστε αφενός μεν να αναπτυχθεί περισσότερο, αφετέρου δε να μειώσει την εξάρτηση από τις παραδοσιακές χώρες άντλησης πελατείας και να αντισταθμίσει περιστασιακές απώλειες από τις διακυμάνσεις της ζήτησης. Παράλληλα, συνεχίζει να αντιμετωπίζει τη διαχρονική πρόκληση της άμβλυνσης της εποχικότητας.
Ο εξερχόμενος από την Ασία τουρισμός αναπτύσσεται ταχύτατα, οι Ασιάτες ταξιδιώτες ταξιδεύουν όλο το χρόνο και κυρίως δαπανούν περισσότερα. Η ασιατική αγορά παρουσιάζει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, λόγω μεγέθους, απόστασης και κυρίως, λόγω κουλτούρας, τόσο σε επίπεδο προσωπικών όσο και σε επίπεδο επιχειρηματικών σχέσεων.
Η Ευρώπη είναι ένας από τους προτιμώμενους προορισμούς των Ασιατών ταξιδιωτών, αλλά η Ελλάδα μέχρι σήμερα, για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν έχει καταφέρει να αποσπάσει το μερίδιο αγοράς που φαίνεται ότι δικαιούται βάσει των ερευνών δημοφιλίας της ανάμεσα στους Ασιάτες ταξιδιώτες.