Πλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo

Πλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo
Πλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo
Πλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-HelexpoΠλήθος κόσμου στις Artozyma-Detrop Boutique  Προ πανδημίας εικόνες στις δύο εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo

Ξεπέρασαν τα 1.000 τα επιχειρηματικά ραντεβού hosted buyers και εκθετών - Sold out οι παράλληλες εκδηλώσεις

Προ πανδημίας… μνήμες «ξύπνησε» το εκθεσιακό «δίδυμο» Artozyma-Detrop Boutique, με τους επισκέπτες να κατακλύζουν το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 2 έως τις 4 Απριλίου. Πέραν όμως της συνεχούς ροής και του πλήθους των επαγγελματιών των κλάδων της αρτοζαχαροπλαστικής και των delicatessen τροφίμων που βρέθηκαν εκεί, οι εκθέτες υπογράμμισαν την ποιότητα των επιχειρηματικών επαφών που πραγματοποίησαν με δυνητικούς αγοραστές, εξασφαλίζοντας σε πολλές από αυτές ακόμα και παραγγελίες. Μάλιστα, τα επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και εκθετών ξεπέρασαν τα 1.000.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στις δύο εκθέσεις εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από το εκθεσιακό αποτέλεσμα, ενώ κάποιοι από τους μεγαλύτερους «παίκτες» έσπευσαν να κλείσουν τη θέση τους για τις επόμενες διοργανώσεις.

Artozyma-Detrop Boutique φιλοξένησαν συνολικά 350 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), συμμετοχές από 23 χώρες και περισσότερους από 130 Hosted Buyers (προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες) από 22 χώρες.

Πλήθος κόσμου στις παράλληλες εκδηλώσεις

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον που προσέλκυσαν όλες οι παράλληλες εκδηλώσεις των Artozyma-Detrop Boutique, οι οποίες χάρισαν μια ξεχωριστή ζωντάνια και στα τρία περίπτερα που τις φιλοξένησαν.

Ειδικότερα, το 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, το οποίο διοργανώθηκε από τη Gruppo FL, ανέδειξε φέτος για πρώτη φορά τη νέα γενιά των αρτοποιών, που δήλωσε... ερωτευμένη με τα ζυμάρια. Μέσα από πολλές παρασκευές και φουρνίσματα, πάντα με την καθοδήγηση των «παλαιών» της Εθνικής Ομάδας Αρτοποιίας, την πρώτη θέση κατέλαβε η ΕΠΑΣ Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης (Επαγγελματική Σχολή Μαθητείας ΟΑΕΔ), τη δεύτερη η ΕΠΑΣ Καβάλας και την τρίτη η ΕΠΑΣ Ξάνθης.

Μεγάλος νικητής όμως ήταν το ψωμί της πινακωτής, που έκανε τα πρώτα του βήματα στην Artozyma του 2020 και φέτος είχε την τιμητική του.

Την ίδια ώρα η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας μάγεψε με τα masterclasses της τον κόσμο στο Bakery Lab, μέσα από παραδοσιακές συνταγές από την Κρήτη, τη Λευκάδα, τη Μακεδονία, τη Θράκη και την Πελοπόννησο. Εντυπωσιακά και με πολύ κόσμο ήταν και τα masterclasses της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος στο Pastry Lab, όπου συμμετείχαν και άτομα από το κοινό, το οποίο παρακολουθούσε ώρες τις γλυκές παρασκευές.

Σημαντική ήταν η προσέλευση και στην ημερίδα της Συντεχνίας Καταστηματαρχών-Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης για το Ζαχαροπλαστείο στη Digital Εποχή, όπως επίσης και στην επιστημονική ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων με θέμα «Βιοτεχνική αρτοποιία ζαχαροπλαστική, προσέγγιση των σύγχρονων προκλήσεων», αλλά και στην ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Κοιλιοκάκης για την πιστοποίηση των προϊόντων χωρίς γλουτένη.

Επίσης, sold out ήταν οι εκδηλώσεις των Greek Bites και Cheese & Wine στη Detrop Boutique, που οργάνωσε η εταιρεία Chef Stories.

Στη μεν πρώτη θεματική εκδήλωση οι συμμετέχοντες γνώρισαν Έλληνες παραγωγούς και τα εξαιρετικά προϊόντα τους μέσα από ένα ταξίδι γαστρονομίας, στη δε δεύτερη ξεναγήθηκαν στα μυστικά του κρασιού και των ελληνικών τυριών.

Τις γεύσεις της Μακεδονικής Κουζίνας ανέδειξε στο περίπτερο 12 η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τις μαγειρικές της Λέσχης Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος, όπου τοπικά υλικά πρωταγωνίστησαν.

Πόλος έλξης ο τιμώμενος δήμος Πύργου

Την τιμητική του στη Detrop Boutique είχε ο δήμος Πύργου Ηλείας, τιμώμενος δήμος της διοργάνωσης, ένας διατροφικά «ευλογημένος» τόπος, στο περίπτερο του οποίου συμμετείχαν πολλές επιχειρήσεις μεταποίησης, οι οποίες παράγουν προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας Π.Ο.Π. Δυναμική στη Detrop Boutique ήταν επίσης η παρουσία επτά Περιφερειών (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας), αλλά και η συμμετοχή των Δήμου Γορτυνίας, Επιμελητήριου Λάρισας και Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης που επιδότησε 9 επιχειρήσεις-μέλη του.

ΦΙΛΑΙΟΣ και ΔΕΘ-Helexpo: Στο προσκήνιο ελαιόλαδο και ελιά με δύο διεθνείς διαγωνισμούς

Στο πλαίσιο της Detrop Boutique όμως διοργανώθηκαν για πρώτη φορά δύο σημαντικοί διεθνείς διαγωνισμοί ελαιολάδου και ελιάς, οι «OLIVE OIL TROPHY» και «TABLE OLIVES TROPHY», αποτέλεσμα της συνεργασίας της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς ΦΙΛΑΙΟΣ με τη ΔΕΘ-Helexpo, οι οποίοι και έβαλαν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας ολυμπιάδας ελαιολάδου. Μεγάλη επίσης ήταν η προσέλευση του κόσμου στην ημερίδα-στρογγυλό τραπέζι της ΦΙΛΑΙΟΣ, αλλά και στην απονομή των βραβείων των δύο διαγωνισμών.